SM74_STATYSTYKA matematyczna
SM74_Matematyka wielowymiarowo
SM74_PWN SYSTEM





empik
KPM_01
paypal

przeszukaj serwisSZUKAJ W SERWISIE

 

   Analiza wyników egzaminów końcowych na poszczególnych etapach edukacji przeprowadzona przez Centralną Komisję Egzaminacyjną obnażyła fatalny poziom nauczania w ogóle, a zwłaszcza matematyki. Stało się jasne, że polskie szkolnictwo, od lat poddawane kolejnym reformom, zamiast kształcić młodych ludzi tak, aby mogli konkurować na europejskim rynku pracy, zostawia ich bezradnych w przypadku rozwiązywania problemów czy też szukania niestandardowych rozwiązań. W państwach Unii Europejskiej, na przykład w Niemczech, Wielkiej Brytanii czy we Włoszech, władze oświatowe dokładają wszelkich starań, aby jak najlepiej kształcić młodzież, zwłaszcza w zakresie przedmiotów ścisłych. Wiadomo bowiem, że w przyszłości przyniesie to wymierne korzyści, ponieważ najbardziej intratne miejsca pracy będą dostępne właśnie dla tak wykształconych młodych ludzi
   Zdaniem Agnieszki Wojciechowskiej, dydaktyka i redaktor naczelnej „Matematyki” adresowanej do nauczycieli, nowa podstawa programowa przygotowana przez MEN nie gwarantuje wykształcenia dającego podstawę do studiowania na prawdziwie uniwersyteckim poziomie.





PARTNERZY
alter edukacja
Test IQ
oferty pracy nauczyciel
Piatnik
spinor's


©2004 made and hosted by mediacom