TEORIA LICZB W SZKOLE
Matematyka dla inżynierów
SM75 Fascynująca matematyka
SM74_PWN SYSTEM





empik
KPM_01
paypal

przeszukaj serwisSZUKAJ W SERWISIE

 

W poprzednich częściach „Nauki programowania od podstaw” poznaliście już kilka podstawowych poleceń grafiki żółwia oraz sterujących, czyli wpływających na kolejność wykonywania poleceń (instrukcja pętli powtórz, instrukcje warunkowe jeśli i jeżeli). Zostały wprowadzone również bardzo ważne pojęcia procedury i parametru. Na zakończenie poprzedniej części została przedstawiona funkcja znajdująca największy wspólny dzielnik dwóch liczb naturalnych. Czy zastanowiliście się, jak ona działa?

W tej części będzie mniej nowych poleceń, za to postaramy się wykorzystać poznany materiał do rozwiązania ciekawego zadania. Często bardzo skromny aparat wystarcza już do rozwiązania całkiem złożonych problemów.

Maciej Borowiecki

>>powrót





PARTNERZY
alter edukacja
Test IQ
oferty pracy nauczyciel
Piatnik
spinor's


©2004 made and hosted by mediacom