SM73 - Historia Matematyki PWN





empik
KPM_01
paypal

przeszukaj serwisSZUKAJ W SERWISIE

 

   W kolejnej części „Nauki programowania od podstaw” wprowadzimy podstawowe pojęcia związane z programowaniem obiektowym. Zrobimy to na przykładzie żółwia, ale tym razem jeden żółw nie wystarczy. Nauczymy się więc korzystać z wielu żółwi, zmienimy także jego obrazek (postać) wprowadzając elementy animacji. Poznamy również pojęcie procesu.

                                                                            Maciej Borowiecki

  


Wersję demonstracyjną polskiej edycji Imagine Logo można pobrać ze strony http://logo.oeiizk.waw.pl
Przy zamówieniu rocznej prenumeraty „Świata Matematyki” przysługuje rabat
w wysokości 50 PLN na zakup w OEIiZK szkolnej licencji pakietu
„Logomocja – polska edycja Imagine Logo” (560 PLN brutto
zamiast 610 PLN). Zamawiając prenumeratę „Świata Matematyki”
w polu Uwagi prosimy wpisać: Logomocja.
Zapraszamy do zamawiania prenumeraty od numeru 7.
– począwszy od niego w naszym czasopiśmie znajduje się dodatek specjalny
„Nauka programowania od podstaw” dotyczący języka Logo,
który ułatwi obsługę polskiej edycji Imagine Logo.
 

>> powrót





PARTNERZY
alter edukacja
Test IQ
oferty pracy nauczyciel
Piatnik
spinor's


©2004 made and hosted by mediacom