SM73 - Historia Matematyki PWN





empik
KPM_01
paypal

przeszukaj serwisSZUKAJ W SERWISIE

 

   Dotychczas „Nauka programowania od podstaw” obejmowała naukę języka LOGO, wszystkie przykłady można było uruchomić w dowolnej implementacji języka (ewentualnie po minimalnych poprawkach). W tej części wprowadzimy pewne elementy tworzenia projektów w środowisku Logomocji – programowanie zdarzeniowe (reakcja na zachodzące zdarzenia, np. kliknięcie w żółwia lub przycisk). Będziemy kontynuować także problematykę dotyczącą przetwarzania struktur danych – list punktów. Przed dalszą lekturą warto powrócić do poprzedniej części i przeanalizować przedstawione przykłady dotyczące list punktowych. Niektóre zdefiniowane tam funkcje i procedury będziemy wykorzystywać także w tej części.

                                                                            Maciej Borowiecki

  


Wersję demonstracyjną polskiej edycji Imagine Logo można pobrać ze strony http://logo.oeiizk.waw.pl
Przy zamówieniu rocznej prenumeraty „Świata Matematyki” przysługuje rabat
w wysokości 50 PLN na zakup w OEIiZK szkolnej licencji pakietu
„Logomocja – polska edycja Imagine Logo” (560 PLN brutto
zamiast 610 PLN). Zamawiając prenumeratę „Świata Matematyki”
w polu Uwagi prosimy wpisać: Logomocja.
Zapraszamy do zamawiania prenumeraty od numeru 7.
– począwszy od niego w naszym czasopiśmie znajduje się dodatek specjalny
„Nauka programowania od podstaw” dotyczący języka Logo,
który ułatwi obsługę polskiej edycji Imagine Logo.
 

>> powrót




PARTNERZY
alter edukacja
Test IQ
oferty pracy nauczyciel
Piatnik
spinor's


©2004 made and hosted by mediacom